onsdag 1. oktober 2008

......shopping

I dag har Villemo, hatt med seg sin snille mor på Strømmen, og shoppet litt. Selvom de slemme menneskene hos NAV faktisk har glemt å sette inn pengene mine (de lovet at jeg skulle ha de i morgen).

Turen begynte med å hente takkekort for gaver vi fikk når Elias ble født, så ble det handlet en liten bursdagsgave..(som jeg ikke kan vise her inne, i tilfelle personer titter innom) - Så handlet jeg en kjempefin vaskepulverboks på Kremmerhuset, hadde nemlig fått en fra før - men vi bruker jo både colour, og vanlig, så vi trenger to..




Så gikk turen innom Hennes og Lindex, hvor Lillebror fikk både joggedress, pysjamas og tre stk bodyer... jammen heldig han, han blir sikker kjempeglad :)







Hvordan får man fjernet et bilde her inne, tro???? vaskepulverboksene skulle jo ikke komme to ganger - men bildene kommer ikke helt der jeg vil, tror jeg trenger litt hjelp til dette, jeg..



.......og siden lillebror var så fornøyd etter å ha fått litt nye klær, kjøpte "han" en liten presang til Mr. Thorsen - tror han gleder seg til å drikke kaffe av denne på jobb i morgen..



Så til slutt var det min tur til å kjøpe noe til meg selv ( rart det når man har fått barn, det blir liksom alltid til dem) Jeg kjøpte meg en "kåpejakke" på Kappahl - trenger noe annet en Bergans jakker, selvom man er hjemme i permisjon..


Jeg har glemt kamera mitt hos en studievenninne vi var hos på lørdag, men får det igjen i morgen - så derfor er bildekvaliteten litt dårlig. Har tatt med mobilen inne, og det blir ikke kjempebra.. Men jeg er blid og fornøyd alikevel - har jo fått ordnet masse i dag. Ha en fin kveld, og natt alle sammen :)



3 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Hallå du ... de vaskepulver-boksene digget jeg. Hvor fikk du tak i dem?

Gøy med egen blogg da, legger deg nok til på lista mi jeg nå.

Klem fra fru G

villemo sa...

Jeg kjøpte den på Kremmerhuset - syntes de er kjempefine..

Kristin sa...

Hei...den stjernepysjen må jeg løpe å kjøpe!! Kjempe fin:) De har fått Supermann pysjer på H&M nå for oss som har gutter! Kristin