torsdag 2. oktober 2008

....nå nærmer julen seg, bare 83 dager igjen ;)

.....snakk om å være i rute, Villemo har i dag pakket inn hele 7 julegaver, da gjenstår det vel bare tyve stykker, eller noe slikt. Så da er det bare å få kjøpt inn disse, pakket de inn, vasket hus, julepynte hus, lage julekalender, bake alle de 7 slagene, kjøpe og pynte juletre, skrive og sende julekort, handle inn mat, snop og aquavitt, steke ribbe, koke pinnekjøtt, lage riskrem.....osv osv. Men jeg er klar, gleder meg masse til jul, særlig å få opp den fine adventstaken vi kjøpte i fjor (den lyser så vakkert i vinduet).. Men det er jo noen dager igjen, men godt å ikke måtte gjøre alt helt på tampen - da blir det bare stress, og ikke noe kos. Når jeg pakket inn i stad, kjente jeg nesten julelukten her...... Bare tanken på julemat, Disney og klementiner , får meg jo til å ønske at det var desember allerede. Men vi får vel la oktober og november få en sjanse til å vise seg frem fra sin beste side. Der har i grunn oktober ikke gjort noen stor jobb enda. Nå skal Villemo gjøre klar til middagen i dag, så da tenker jeg Mr Thorsen blir imponert når midddagen er klar når han kommer fra jobb. Ha en fin dag alle sammen..

Ingen kommentarer: