torsdag 2. oktober 2008

Det er viktig å drømme, om min drøm er nok en gang Thailand...

......Tenk deg en måned eller to her, det hadde gjort seg. Kjenner man blir værsyk når man ser på slike bilder. Jeg har vært i dette fantastiske landet tre ganger før, og jeg kjenner at jeg snart får Thaiabstinens... Men jeg får vel vente til mine to små hjertknusere er blitt litt større... Så de neste årene er det nok Kanariøyene, Mallorca og Hellas som er stedene for Villemo & Co
.........Men man har jo lov å drømme så lenge, mens de små vokser.
Kjenner at det jeg ikke har vært i "syden" siden august 2007 - jeg som pleier å reise minimum 4-5 ganger i året til varmere strøk, pluss masse deilig storbyturer... Det skal bli godt å reise litt igjen..
JEG ER KLAR

3 kommentarer:

Støv på hjernen. sa...

Skal jammen meg si du har kommet langt inne på her ja... herregud du er blitt den racern jo... det begynner og bli noen år siden vi var i Thailand oxo nå gitt... guri hvor lenge siden er det egentlig?
God middag til deg og dine...

villemo sa...

Vi reiste 29 februar 2000 - så det er faktisk 8 1/2 år siden - tiden går litt fort... jeg glemte helt å ringe deg i går, men jeg kan gjøre det i dag... jeg har nemlig en litt viktig rettelse :)

Støv på hjernen. sa...

Heisann hoppsann... hihi ja det har jeg rettet opp etter en samtale med deg i går, godt med ei som leser korrektur på siden min, du vet meg og min norsk... skulle nesten tro at jeg ikke var Norsk...