onsdag 29. oktober 2008

Bokstaver og bilder....

Disse fine bokstave på rommet til Lillebror har jeg kjøpt av Huset i hagen, de er så koselige. De kommer ikke helt til sin rett på bilde, siden det hvite nesten går i ett med veggene - men de er kjempefine, og veldige koselige. Og med Tussi og Nasse rett over, sover han trygt og godt - fra rundt kl 2000, til ca kl 0600 ( og da skal man nok ikke klage på prinsen som har blitt 3 måneder) Jeg har også kjøpt til Smula sitt rom, men jeg må ta nytt bilde, for det ble visst skikkelig dårlig. Kjempeflotte ting, som kom fram veldig fort, Tusen takk Huset i hagen.


Siden jeg er en aldri så liten fan av Ole Brumm, måtte han nesten få noen fine brumm bilder - jeg kjenner jeg gruer meg allerede til han vil ha Spiderman, og andre skumle figurer på veggen. Men det er vel en liten stund til enda.. Så mens han vokser seg større, og til han får egne meninger, er det Ole Brumm som preger endel av rommet hans.

Ingen kommentarer: