onsdag 29. oktober 2008

En hektisk uke..

Smula i Losby, på besøksgården

Denne uken har vært skikkelig hektisk for en som er i skikkelig barselsmodus. Mandagen begynte med tannlegebesøk for Villemos del - skrekk og gru. Men jeg hadde null hull, så gruingen var engentlig litt forgjeves. På kvelden var jeg på Green House klesparty, og var ikke hjemme før det nestsen var blitt ny dato.. Tirsdagen var det Smula som skulle til tannpleie på morgningen, noe jeg også gruet meg litt til - jeg var jo redd hun skulle bite pleieren i fingeren, men det gikk kjempfint....nok engang hadde jeg gruet meg unødig. På kvelden var jeg hos en god venninne på Mary Kay party, pengene fikk ben og gå på der, og det ble jammen nesten ny dato før jeg kom meg hjem igjen. Så var det onsdag, og i dag skulle Lillebror på 3 månders kontroll( lille gullet til mamman sin var blitt 61 cm, og 6745 gr) og få to fryktelige sprøyter!!!!!!! Stakkars lille kroppen gråt sine bitre små tårer, og det var ikke langt unna at Villemo gjorde det samme. Men både Lillebror og Villemo kom igjennom med livet i behold. Og i kveld har vi vært på foreldremøte i barnehagen - både Mr Thorsen og Villemo. Så vi møtte opp mannsterke, med barnevakter som passe på våre to engler. Tusen takk, Besteruna og Lillesøster for at dere stiller opp og hjelper oss når vi trenger dere - dere er verdt deres vekt i gull. Nå er freden senket seg over rabben, og alle mine tre kjære sover godt, to i sine respektive senger, og en i sofaen foran TV. Håper dere alle har en fin kveld.

1 kommentar:

Kristin sa...

oi oi oi... Husk å puste litt mellom slagene da :)