fredag 31. oktober 2008

Det nærmer det seg....



Denne jakken kjøpte jeg på klespartyet på mandag - syntes den var veldig fin. Også var den veldig varm og god, og det gjør jo ingenting på denne årstiden. Nå er det faktisk bare 54 dager igjen til pinnekjøtt, gløgg, julegaver, julegodter, riskrem, ribbe og masse annet koselig som hører julen til. Villemo er veldig klar, og er snart ferdig med julegavene, dvs har nok ca 10 igjen - men jeg har nesten bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til de resterende, så da er jo det meste av jobben gjort.. Jeg kunne egentlig tenkt meg å pynte til jul snart, men jeg skal vente til kalenderen viser desember - ellers så tror jeg Mr Thorsen kommer til å bli skikkelig lei nisser...

1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Man blir vel aldri lei av NISSER vel?

Ha, ha ...

God helg og ship o'hoi fra fru G