torsdag 2. oktober 2008

Sol og varme, ja takk....

......det er godt å drømme seg litt bort i disse litt regntunge dagene, selvom høsten er fantastisk flott, med sine fine farger, og friske luft...så er og blir jeg et sommermenneske, jeg er ikke bygd for kulde og masse snø. Så den 26 januar setter Familien Thorsen seg på flyet til Lanzarote.. to uker med tapas, god vin og forhåpntligvis masse sol.. Vi skal reise sammen med to familier til, som har barn i samme alder - så vi håper vi får leiligheter ved siden av hverandre, slik at vi kan sitte litt her og der om kvelden (babycall er en fin ting). Så jeg gleder meg masse...

Vi skal bo på dette hotellet, Cinco Plazas i Puerto Del Carmen - og her har vi bodd før. Vi var her i mars 06, da vi giftet oss i Sjømannskirken her nede. En fantstisk dag, med venner og familie.. Vi var hele 24 stk, og det varmet i Villemos hjerte.. Støv på hjernen sto jo plutselig ved siden av bagasjebånet på flyplassen, uten at jeg hadde sett at henne var på samme fly. Jeg ble jo helt satt ut, men det var utrolig koselig. Henne og en god venninne til overrasket oss skikkelig - Takk skal dere ha :)

1 kommentar:

Støv på hjernen. sa...

Halloen, ja der ble du virkelig tatt på sengen... glemte vogn eller koffert... hahahaha...