mandag 13. oktober 2008

Auuuuuu....


I dag hadde jeg gledet meg masse til å spise lunsj med fire venninner, og deres babyer på Pikene på hjørnet i Lillestrøm, men en skikkelig betennelse i langfingeren satte en effektiv stopp for det. Men det var jo litt ventetid, så jeg rakk å gå bort å ta en brus med de, ihvertfall. Når jeg endelig kom inn, fikk jeg en koselig lege (hun så vel panikken i øynene mine) Hun måtte skjære opp, og fjerne masse betennelse. Det var ikke veldig godt. Men det kjennes bedre ut nå, fortsatt veldig vondt, men det sprenger ikke lenger. Så i morgen er det til pers igjen, da skal det renses på nytt.. Ha en fin kveld, alle sammen.

4 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Shit, dette hørtes ikke no' godt ut nei. God bedring da.

Klem

Støv på hjernen. sa...

Men du da lille vennen, jeg sa det til deg at du skulle stikke en nål oppi der når du var innom meg på jobben på torsdag, skulle gjort det for deg jeg vøttø, har gjort slik på meg sjøl så mage ganger før... neste gang kan jeg jo hjelpe deg med det...

Fru Fjeldhammer sa...

uff dah... høres ikke digg ut!!
god bedring...

villemo sa...

Ja, men jeg gikk til legen på fredag, for å stikke hull. men de sa det var betennelse i bløtvevet - og da kan man ikke stikke. Så jeg fikk pencilin. Men den ble bare vondere og større, og nå har jeg ikke sovet på to netter. Men hun bekreftet faktisk det på legevakten, at den må bli skikkelig moden (altså gul eller grønn) før de kan skjære... og det ble den i går..