lørdag 25. oktober 2008

...koselige bilder til gangen



I går var jeg og min snille mamma på nattåpent på Metro, og da fant jeg disse to koselige bildene til gangen - syntes de var så fine. Så i morgen skal Villemo fram med hammer og spiker, og få hengt de opp. Hvis ikke pappaen min gjør det, han kommer på besøk i morgen, og han er jo tømrer :)



Samt at det er endel andre bilder som skal henges opp.. Tre stk veldig koselige Ole Brumm bilder som skal opp på Lillebrors rom, og fine bokstaver, som er laget av Huset i hagen. Tror det kommer til å bli kjempefint. Ha en fin fin høstnatt, alle sammen.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Veldig koselige bilder, har du fått hengt de opp? Ble det fint?

villemo sa...

Ja, jeg fikk hengt de opp i går, og det ble kjempefint.. tenkte jeg skulle lage et lite innlegg om det nå :)