tirsdag 14. oktober 2008

Jeg liker ord.


Noen skriver veldig masse om interiør, noen om mote. Jeg skriver nok mest om hverdagen, og det som skjer i min lille verden. Tenkte jeg skulle komme med noen boktips nå og da, da jeg etterhvert har blitt en rimelig belest frue (om jeg skal si det selv). Jeg lester vel ca 3-4 bøker i uken, og det har vel gjort fra 14-15 års alderen, så det har jo blitt noen etterhvert. Veldig mange bra, mange dårlige og kanskje mest midt på treet bøker.. Jeg liker aller aller best krim, og gjerne hvor det er en litt sliten etterforsker som løser gåten, feks Mankell, Nesbø, Staalesen etc.. Men bøker i fra virkeligheren fenger også masse, de griper deg på en litt annen måte. Følelsen når det er stille i huset, krype opp i sofaen, ta pleddet rundt seg - og bare flykte inn i bøkenes verden - i love it..

-bildet er fra tunetmobler.no-

2 kommentarer:

Kristin sa...

Jeg er veldig glad for boktips!
Men, Så mange bøker i uken er neppe noe jeg kan klare :) hihi..

Jeg anbefaler "vindens skygge", en du sikkert har lest? -og videre kan jeg fortelle at oppfølgeren har kommet, men da vet du sikker det allerede! Jeg har ikke startet på den enda. måtte "spare" den litt!

Her går det passe tregt med bøkene for tiden, men jeg har da begynt å lese litt igjen etter at mini kom til verden! (bortsett fra at bloggingen nå stjeler litt for mye av tiden min)!

Klem

Hilsen fra landet sa...

Fortsett å skrive om det du - det er så befriende og deilig å høre om andres liv - både på godt og vondt - og dele hverandres erfaringer. God helg! :-)