mandag 29. september 2008

Mandag...



.....en rolig dag i Finstadrabben. Smula ble levert i barnehagen rundt kl 0800, og jeg og lilleprinsen har bare slappet av og kost oss i hele dag. Nå sover han godt ute i vognen sin, og har det veldig bra. Vi har hatt en natt med søvn, og da er alt mye lettere. I kveld skal jeg på Tuppewareparty til en venninne - vi får se hvor mange plastbokser jeg kjøper, men det er koselig å skravle litt. Jeg skulle egentlig ha vært ute å shoppet litt, men NAV har ikke satt over "trygden" min ( for de som lurer nå, så er jeg i svangerskapspermisjon), så da får vi vente til i morgen. Det er liksom alltid ett eller annet og shoppe - rart det der. Man burde hatt dobbel lønn, når man er i permisjon - man har jo mye bedre tid til å shoppe.

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Så nydelig.. det så deilig ut du....

klem