søndag 28. september 2008

Helt fersk

..dette er jeg helt ny og veldig grønn på.. Men etter å ha "smuglest" Fru Fjeldhammers kaos, over lang tid nå, tenkte jeg at det var på tide å prøve selv. Men jeg må få min kjære mann, til å lære meg å legge inn bilder på maskinen, for det blir jo litt kjedelig med bare tekst. Mr Thorsen, ligger forresten og sover, i storesøsters seng (70X160), sammen med henne - han skulle legge henne, og la seg ved siden av, da var kl 2000. Nå er den 2315, og begge sover søtt, og har gjort det lenge. Lillebror sover også, så freden har senket seg over heimen, og det er godt. Det er godt når det blir stille i huset. Ha en fin søndagskveld alle sammen..

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Velkommen da... her renner det på med kjentfolk!!

Lykke til...

villemo sa...

takk takk... tenkte jeg måtte prøve litt.

Støv på hjernen. sa...

Hei Villemo og det var jo midt i blinken navn på deg da...hihihihi... Ja, det var det der med bilder ja, vet liksom ikke helt når jeg skal få tid til det jeg da. Men jeg lover det kommer om ikke lenge, kanskje alt i kveld...

Klemzi...