onsdag 13. mai 2009

Peppeslunsj på Majorstua.



Noen koselige bilder fra vi var på en liten Oslotur på lørdag. Vi hadde perm fra Riksen, og tok trikken ned til Majorstua, for å titte litt. Vi var innom endel forskjellige butikker, handlet litt småting - men egentlig bare gikk vi rundt og koste oss. Vi var innom Sprell, og fikk kjøpt Pippi og Hr Nilsson bamse/dukke til Smula.Hun har helt dilla om dagen, og den tøffe rødhårete jenta er mye på TV skjermen her i huset. Veldig moro at hun liksom bare digger Pippi, som jeg gjorde når jeg var liten.



Smula og Bestemor


1 kommentar:

På en prikk sa...

så godt å lese at alt gikk bra med operasjonen og at det endelig er gjort og over! høres og ser ut som en tapper liten smule :) når jeg leste innlegget ditt fra sykehuset fikk jeg helt klump i halsen, også fordi jeg kjente meg sånn igjen i følelsene, jenta vår ble operert på Riksen for nøyaktig ett år siden snart, da var hun bare 2 mnd. og det verste er ventetiden som du beskriver.. nå må dere bare kose dere sammne, og det ser ut som dere gjør det!