tirsdag 5. mai 2009

Den store dagen nærmer seg.



Nå nærmer det seg operasjon med stormskritt. Emilie blir lagt inn på Rikshospitalet på torsdag, og blir operert på fredag. Så nå går Hr. Thorsen og jeg på nåler. Kjenner at kroppen ikke er helt med nå. Går med et konstant sug i magen, og sover veldig dårlig. Det skal bli så godt å få det overstått. Det er en rimelig stor operasjon, hvor de går inn i lillehjernen, og inn i sneglehuset i øret - selve inngrepet varer i underkant av to timer. Men så tar det jo tid før hun våkner etterpå - så det blir mange vonde timer. Men hvis alt går som det skal, og hun får nytte av det(DET SKAL HUN), så vil hun begynne å høre, og da er alt som har vært tungt, slitsomt, vondt og frustrerende glemt. Nå skal jeg en tur til tannlegen, så denne uken står det mye "ikkemorsomheter" på tapetet..



BILDENE ER FRA RIKSHOSPITALET I APRIL.

2 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Ååå kjære deg,- jeg skal krysse fingrene for dere denne uken! Det går sikkert fint skal du se! Det er jo fantastisk at de kan operere slik at hun kan høre! Det blir jo en helt ny verden for henne med lyder!

Tvi tvi - klem fra Tone

... 4 på toppen sa...

Så spennende, men også skummelt. Jeg skjønner det. Husk at det er dyktige leger som skal ta hånd om prinsessen. Masse lykke til alle sammen. Jeg skal tenke på dere.

Klem fra meg ♥