onsdag 20. januar 2010

Award







Jeg har fått denne awarden av Hos Gabrielsen... Tusen takk, kanskje det var dette jeg trengte for å komme igang igjen...

Utfordringen som fulgte med var å fortelle syv ting om meg selv - og de syv sannheter er:

1.Jeg er helt DEFEKT når klokken ringer om morgen (Jeg elsker natten, og kvelden)
2.Jeg elsker å reise, oppleve nye steder og andre kulturer
3.Jeg har blitt ganske god med tegn siste året
4.Jeg er ekstremt glad i Baileys og kaffe (ikke hver for seg, men sammen 50/50)
5.Jeg har mange flotte, sterke og gode venner
6.Jeg har et voldsomt temprament, som ikke alltid lar seg styre (men har blitt flinkere med årene)
7.Jeg er glad i det gode liv

Dette var 7 ting om meg...jeg sender Awarden, og utfordringen videre til disse 7:

Anette sin blogg
Lindmussens verden
Lille speil på veggen der
Line's verden
Dilla på lilla
Reiser,puser og guacamole
Vepsenc

1 kommentar:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Åå tusen takk - det var hyggelig!!! Nå får jeg legge hjernen litt i bløt her.

PS! Godt å se deg på blogg igjen - håper alt er bra med Villemos familie!