tirsdag 6. januar 2009

Orden på avtalene...





Jeg har bestilt meg en ny filofax i dag på denne siden,


Gleder meg til å få den, slik at jeg kan huske alt som skal husket. I dag var jeg

helt sikker på at vi hadde time på helsestasjon kl 1300, men jammen var det 1230. Det gikk bra, men man må komme når man skal. Det er jo så masse avtaler om dagen, om mitt barselspermisjonshodet er ikke helt med. Man er liksom i en litt annen modus. Men jeg må bare ta meg sammen, og skrive det ned. Feks mandag og tirsdag i neste uke, er det møte med audiopedagog, ergoterapaut på hjemmebesøk og Rikshospitalet - ingen av disse er spesielt lurt å glemme, eller komme for sent til. Så når denne kommer i posten, blir det nok bra. Nå har jeg vært veldig aktiv på bloggfronten i kveld, fire innlegg.. Så da er det på tide, og ønske GOD NATT


3 kommentarer:

Størhuset sa...

Sånn har jeg også, kjempefin,men den var litt mindre enn det jeg hadde innbilt meg, men veldig fornæyd likevel. Ha en fin dag:0)

Kristin sa...

Disse var kjempe fine!!
Jeg har fortsatt boken din og skal få levert den snart altså :)

Helene sa...

Dette var en super ide - tror jammen jeg må herme litt. Mitt barselhode går også litt i surr om dagen;)