onsdag 10. desember 2008

6 om meg...


På utfordring fra Dilla på Lilla rabler jeg nå ned 6 "ting" om meg:

1. Elsker å reise, det å oppleve nye kulturer, spise ny mat og møte nye mennesker gir meg utrolig mye (kanskje derfor jeg har valgt å jobbe i reiseliv)
2. Jeg er et utpreget nattemenneske, som elsker nattens mulm og mørke - når roen har senket seg i huset, våkner jeg.
3. Jeg simpelthen elsker Baileys
4. Jeg er veldig sosial, og liker å ha mennekser rundt meg, stort sett til alle døgnets tider
5. Jeg drømmer om en hytte ved sjøen
6. Jeg har to fantastiske barn,og en mann som jeg elsker over alt på jord

Jeg sender utfordringen videre til: Vepsen og Lindmusen

1 kommentar:

Min Verden sa...

Stakkars lille gullungen! Min var sånn også, men det er så mange år siden at det husker man ikke. Når jeg så dine bilder derimot... puhh! Det er koselig med småbarn, men det er hyggelig når de blir litt større også. Lykke til. Håper det går bedre snart. Hanne